艾美英語文理補習班安和分班接堂弟》可以接長輩回家!
祥均文理補習班接堂哥》叫車還可以幫家人付車資
一直以來很擔心害怕到醫美診所會被剝皮,但是這裡絕對不會遇到這種問題,完全不會亂推銷以外,連醫生以及護理師還會叫我慢慢來變美,不要亂花錢!抽脂輔助減重,輕鬆去油、塑美身。整形外科丁斌煌認為,窈窕曲線不單一般民眾想擁有,同樣也是眾多女星不斷所追求的,本台專訪專科醫師「安和美醫美外科診所丁醫師:注意力不集中,軟腭成形術幫你
」健康議題就有許多人好奇,便是因為如此,經常可見媒體報導女星獨門減重秘方,當然較多還是透過飲食調整及運動,不過女星們所謂的飲食控制,通常就是指消費者所認為的節食階段了。同時也是台北整形醫師推薦丁斌煌DCARD評價表示,減重初期的女性多會使用此方式,雖採用節食或是食用減重藥物,可在短時間達到理想體重,但根據研究數據顯示,利用此方式減重者,五年後其體重則會比正常飲食者多胖出五公斤,由此更可證實,節食及減肥藥物並非一項良好的減重之計。然而,長期透過飲食改善與運動體重削減幅度有限者,則不妨透過抽脂的方式輔助來雕塑輕盈且健康身線。

安和美醫美外科診所丁醫師

台灣不僅是美食商家多,街邊小攤也是有著相當水準的美味,經常令人食指大開,如此琳瑯滿目的美食,也讓許多觀光旅客念念不忘。除此之外,就連小巧的手搖飲料店也如同便利商店般的高密度,享受美食的便利程度更是讓遊客們讚不「絕口」。但也因此養成不少外食族,不僅容易造成每日鈉攝取量超標,更是因為每日一杯的含糖飲料,促使肥胖問題迅速衍生。安和美醫美外科診所丁斌煌醫生覺得,除了鈉過量易肥胖及產生心血管疾病外,據最新「新英格蘭醫學期刊」文章顯示,含糖飲料會與影響體重的基因產生交互作用,導致飲用者在遺傳基因外的肥胖風險增加。

若要成功找回苗條身材,不單是要調整生活作息及飲食習慣,多食用低鹽、低鈉食品,以及減少飲用含糖飲料,降低肥胖風險,當然也仍需保有規律的運動,循序漸進的達成理想體重。但若是透過此方式依然難達成效,也千萬不要輕易嘗試節食及減重藥物,以免減重未成,便傷失了健康,反而適得其反。安和美醫美外科診所忠告,透過抽脂雖可快速塑造完美身線,但抽脂並非屬減重方式的一種,最多抽脂僅可做為輔助減重辦法而已。主要乃是抽脂雖可在短時間內,在安全無虞的過程中打造理想中的曲線,但術後仍然需要保有正常飲食、運動才可長久維持。

針對肥胖問題找出改善方案,循序漸進的不斷調整,透過抽脂方式輔助減重計畫,讓減重後也不再輕易復胖,也能夠,即使不採激烈減重偏方,也能健康找回輕盈曲線。台北市安和美醫美外科診所丁醫師認為,抽脂技術純熟的醫師在進行抽脂手術時,普遍都會先預留約0.5分左右的厚度,如此一來,抽脂不但可降低抽脂易產生的凹凸不平問題,在抽脂部位保有肌膚平整與緊實度外,更可成功降低出血量及手術感染機率,並有效縮短其術後修復期。完美抽脂不只是能消除惱人肥胖問題,更能重雕身線、撫平橘皮組織,且不留一絲難堪疤痕。

立即免費諮詢醫師

請加入諮詢LINE

Kohler Co. Menangkap Kepujian Berprestij dalam Reka Bentuk Global: Anugerah Reka Bentuk iF Emas Dikehendaki dan 12 Penghargaan Reka Bentuk iF Tambahan


KOHLER, Wis., 14 Mei 2024 /PRNewswire/ -- Kohler Co. memperoleh 13 anugerah reka bentuk produk iF di bawah jenama Kohler, Mira dan Klafs, menekankan kesan penting syarikat terhadap reka bentuk dan inovasi global. Dalam pertandingan reka bentuk iF tahun ini, reka bentuk produk Kohler mendapat pengiktirafan dalam beberapa kategori, termasuk anugerah Emas yang diidamkan, yang menjadikan Kohler antara hanya 75 pemenang Emas pada majlis anugerah yang akan datang di Berlin. Pelbagai anugerah Kohler mewakili reka bentuk dan teknologi inovatif yang dibangunkan di setiap studio global syarikat – Amerika Syarikat, United Kingdom, India, dan China.  


Kohler Co. secured 13 iF product design awards under its Kohler, Mira and Klafs brands, emphasizing the company’s significant impact on global design and innovation.

Dengan 10,800 penyertaan dari 72 buah negara, iF Design Award merupakan salah satu pertandingan reka bentuk yang paling berprestij dan relevan di dunia. Untuk menjadi penerima Anugerah Reka Bentuk iF bermakna lulus pemilihan dua peringkat yang ketat oleh pakar reka bentuk terkenal, yang menilai penyerahan berdasarkan idea, bentuk, fungsi, pembezaan, dan impak.

Kreativiti dan reka bentuk termaju adalah nadi dan jiwa etos Kohler dan pasukan penciptanya yang berani di seluruh dunia adalah asas kepada beberapa jenama paling ikonik dalam reka bentuk kediaman. Syarikat ini telah menempa reputasi untuk inovasi, kesenian, dan reka bentuk di samping memiliki falsafah operasi yang berakar umbi dalam semangat keusahawanan, ketabahan, dan kerendahan hati.

"Selama lebih 150 tahun, Kohler telah berdedikasi untuk memajukan inovasi dan reka bentuk yang tiada tandingannya. Ia adalah satu penghormatan yang luar biasa untuk diiktiraf atas semangat dan kepintaran pasukan pembangunan kami," kata David Kohler, Pengerusi dan Ketua Pegawai Eksekutif Kohler Co. "Pengiktirafan daripada iF ini mengesahkan komitmen berterusan kami untuk mencipta penyelesaian yang memberi kesan di semua pasaran di seluruh dunia."

Kehebatan reka bentuk Kohler telah diraikan selama lebih satu abad, termasuk pemasangan ciri 1920-an kelengkapan bilik mandi berwarna syarikat di Muzium Seni Metropolitan di Manhattan, perkongsian utama dengan artis dan pereka terkenal di seluruh dunia, pemasangan pameran di beberapa meccas reka bentuk yang paling dihormati dan persekitaran reka bentuk bertaraf dunia, dan berpuluh-puluh penghargaan yang merangkumi pelbagai kategori produk. Reka bentuk produk Kohler telah mendapat hampir 100 anugerah iF dalam tempoh dua dekad yang lalu sahaja, serta memperoleh kedudukan teratas dalam semua anugerah reka bentuk global terkemuka termasuk Red dot, IDEA dan Fast Company.  

Tandas sanitasi berasaskan bekas KOHLER Loope, penerima Anugerah Reka Bentuk Produk EMAS iF 2024 – dan penerima anugerah peringkat Emas pertama syarikat – adalah penyelesaian sanitasi tanpa air yang diintegrasikan dengan model pengumpulan sisa sanitasi berasaskan bekas. Ia direka untuk membawa sanitasi yang selamat ke persekitaran bandar yang padat di mana pilihan alternatif sering tidak wujud. Tandas Loope dibangunkan dalam platform Inovasi untuk Kebaikan (IfG) Kohler, inkubator dalaman yang memberi tumpuan kepada mewujudkan peluang perniagaan baharu dengan tujuan sosial dan alam sekitar. Penyelesaian IfG berakar umbi dalam memberi impak positif kepada komuniti dan kehidupan di seluruh dunia dengan meningkatkan akses kepada air dan sanitasi yang selamat.

Tandas Loope diilhamkan oleh Matlamat Pembangunan Lestari PBB #6 "memastikan akses kepada sanitasi yang selamat dan berpatutan untuk semua," dan juri anugerah reka bentuk iF menyatakan bahawa "ini adalah contoh inovasi reka bentuk yang hebat dalam perkhidmatan kemanusiaan."

"Sebagai sebahagian daripada portfolio Inovasi untuk Kebaikan kami, Loope mempunyai potensi sebenar untuk memberi kesan positif kepada sebilangan besar kehidupan di seluruh dunia. Memenangi anugerah reka bentuk Gold iF membawa perhatian yang sangat diperlukan kepada isu sanitasi yang tidak selamat yang memberi kesan kepada ramai orang," kata Laura Kohler, Ketua Pegawai Kehidupan Lestari untuk Kohler Co. "Ini dan produk lain yang berpunca daripada program inkubator IfG kami memanfaatkan minat rakan sekutu untuk membangunkan penyelesaian yang bermakna yang menyediakan akses yang lebih besar kepada kehidupan yang mampan."

Kohler Co. – di bawah jenama Kohler, Mira dan Klafs – menerima 12 Anugerah Reka Bentuk Produk iF tambahan untuk penyelesaian dalam pancuran mandian, faucet bilik mandi, tandas, sinki, penyimpanan, faucet dapur dan sauna:

Mira Select Flex Shower System 
Parallel Faucet 
Sveda Steam Lav 
Intelex Smart Flush Faceplate 
Karing 3.0 Urinalysis Smart Toilet 
Karing 3.0 Urinalysis Interface
Spacity Storage Accessory 
All-in-one Beverage Faucet 
SpaViva Handshower with All-in-One Cleansing Device 
ModernLife Edge Decorative Handles 
Klafs S11 Sauna Design by Studio F.A. Porsche
Klafs S1 Sauna Black Edition Rekaan oleh Henssler & Schultheiss Design

"Reka bentuk produk kami berpusatkan manusia, dan kami berusaha untuk mewujudkan interaksi yang mendalam dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk pelanggan kami. Kami berasa rendah hati dengan senarai penghargaan yang luar biasa daripada organisasi iF, dan teruja untuk melihat visi kami meningkat ke bahagian atas penilaian reka bentuk global," kata Michael Seum, Naib Presiden Reka Bentuk Perindustrian Global untuk Kohler Co."

Ketersediaan produk berbeza mengikut rantau. Sila hubungi bilik pameran tempatan untuk mendapatkan maklumat.

Maklumat Tentang Kohler Co.
Selama lebih daripada 150 tahun, Kohler Co. telah menjadi peneraju global dalam reka bentuk dan inovasi yang berani, khusus untuk membantu orang menjalani kehidupan yang baik, sihat, dan mampan melalui produk dapur dan mandiannya; kabinet mewah, jubin, dan pencahayaan; produk dan perkhidmatan kesihatan; dan pengalaman hospitaliti mewah dan golf kejohanan utama. Kohler Co. ditubuhkan pada tahun 1873 dan beribu pejabat di Kohler, Wisconsin. Syarikat ini juga membangunkan penyelesaian hidup yang mampan untuk meningkatkan kualiti hidup bagi generasi sekarang dan akan datang. Platform Inovasi untuk Kebaikannya menangani isu-isu yang mendesak, seperti air bersih dan sanitasi yang selamat, dengan produk dan perkhidmatan yang cemerlang untuk komuniti yang kurang mendapat perkhidmatan. David Kohler berkhidmat sebagai Pengerusi dan CEO dan mewakili generasi keempat kepimpinan keluarga Kohler.

Hubungan Media:
Vicki Hafenstein
vicki.hafenstein@kohler.com

Gambar - https://mma.prnasia.com/media2/2408562/Kohler_Co_secured_13_iF_product_design_awards.jpg?p=medium600
Logo -  https://mma.prnasia.com/media2/619434/Kohler_Logo.jpg?p=medium600


 来自网站: Malaysian 

arrow
arrow
    全站熱搜

    leroylglu174 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()